.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضاي همدلي در نظارت بايد افزايش يابد

مديركل اطلاعات استان مازندران گفت: فضاي همدلي در نظارت بايد افزايش يابد.

مدير‌كل اطلاعات مازندران پنج‌شنبه شب در همايش ارتقاي سلامت اداري و مبارزه با مفاسد اداري با بيان اينكه دستگاه‌هاي نظارتي از جنس دستگاه‌هاي اجرايي در جامعه فعاليت مي‌كنند، بيان داشت: دو دستگاه اجرايي و نظارتي با ارتباطي متقابل با هدف پيشگيرانه از تخلف و فساد فعاليتي مستقيم دارند.
وي افزود: دستگاه‌هاي نظارتي ارتقاي سلامت و قانون‌مداري را در دستگاه‌هاي اجرايي جامعه ايجاد مي‌كنند.
مديركل اطلاعات مازندران تصريح كرد: ابزارهاي نظارتي بايد با روش مناسبي به‌كارگيري شود تا همه كاركردها به صورت يكپارچه محصولي مثبت داشته باشد.
وي با تاكيد بر اينكه فضاي همدلي در نظارت بايد افزايش يابد، گفت: مردم جامعه بايد به اين باور برسند كه سيستم حكومتي نظارتي جمهوري اسلامي سالم سازي را در جامعه تبيين مي‌كند.
مديركل اطلاعات استان مازندران خاطرنشان كرد: سالم‌سازي سيستم اداري بايد به مردم جامعه منعكس شود.
وي تمام فعاليت‌هاي سالم‌سازي را به خاطر خدمات‌رساني مطلوب دانست و اظهار داشت: مسئولان و مديران دستگاه‌هاي اجرايي مي‌توانند پيشنهادت خود را براي راهكارهاي مناسب نظارتي به شوراي نظارت ارائه دهند تا سالم‌سازي و ارتقاي كاركردها براي دستگاه‌هاي اجرايي ايجاد شود.
وي بيان داشت: رفع نواقص و برخوردها در جاي خود از كاركردهايي است كه بايد در اسرع وقت به آن پرداخته شود تا در اصلاح امور روش مطلوبي اتخاذ شود.
مديركل اطلاعات مازندران انعكاس شفاف برخي مسائل را موجب ايجاد رضايت و نشاط اجتماعي دانست و خاطرنشان كرد: نگاه مسئولي كه براي ايجاد فضايي سالم باشد اصلاح امور به درستي صورت مي‌گيرد از مسير ناصحيح خارج مي‌شوند.
همايش ارتقاي سلامت اداري با حضور رئيس‌كل بازرسي كشور، مسئولان استاني و نيز كاركنان حراستي، ذي‌حسابان و مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي و بانك‌ها در سالن همايش سرپرستي امور شعب بانك ملي مازندران برگزار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.